kolmapäev, 23. veebruar 2011

Karvased põlved ja varbad

Talv on õige visa ja külm poeb igale poole. Mis siis ikka muud, kui hea lambavill ümber, sekka koerakarva ka. Nii on veelgi mõnusamalt soe ja karvasem olemine.
Suvel said Jaani talu lambavillad Süvahavval kedratud, lõngad Anne varrastel kudumiteks. Ei minu osa selle asja juures olnud muud, kui kasvatasin vaid lambaid ja kammisin koeri :)



Kui Sind samuti külm näpistab ja soovid koerakarvalist lõnga või hoopis valmis kudumimit sellest, ole hea ja anna mulle oma soovist teada meilitsi: julika@jaanitalu.eu või helista 5218299.



2 kommentaari:

  1. Ooo, põlvesoojendajad! Mul tuli praegu meelde, et 1988 oli jube külm talv ja ma kasutasin just siuksi asjandusi. Mingil vanal ema kampsil lõikasin varrukad ära ja lihtsalt tõmbasin need jalga, sai pisut pikemalt titevankri taga jalutada. Väga hea idee!

    VastaKustuta
  2. Aitäh, Heli!
    Vanad villased varrukad on tõepoolest tänuväärt materjal. Ja uskumatult palju sooja annab väike jupike põlve ümber tõesti. Ma ise muidugi hea meelega veedaks terve talve nendes Sinu kootud mõnusates palmikutega karupükstes :)

    VastaKustuta

LinkWithin

.