neljapäev, 15. juuli 2010

Lõbus ketramine

Kirjutasin hiljaaegu ketramise tuurist, mis toimub üheaegselt Le Tour de France´ga. Tuleb aga tunnistada, et pole minu tuuritamine nõnda järjepidev kui jalgratturitel. Õigupoolest päris hõre teine. Sestap oli päris tore, kui võtsime Monikaga ette väikese koosketramise kohvikus Kompott. Koht ise tingis selle, et vokile läksid lõbusad ja kerged "kulinaarsed" katsetused.
Monika oli meie mõlemi jaoks tooraineid varunud - kokku oli ta kraasinud erinevaid värvilisi villalinte. Mina ei suutnud vastu panna koogel-moogel kraasirullile, milles ahvatlevad talumuna värvid. Üks vahva detail veel, muidu valge-kreemi-kollase villa sisse oli lipsanud natuke punast.
No aga teate ju küll, munarebuski võib kübeke punast teinekord olla. Läks lõnga sisse ka ja selline see munapudrulõng siis sai:

Monika oli igatahes tunduvalt kiirem ketruskokk, sel ajal kui ma oma krussi- ja vedrukorrutusega mässasin, olid tal juba nii salat kui ka praad valmis. Makralõhna tunnete?

Põhiroaks valmis kana-riisi-maisine lõng. Magustoitu sai ka, aga kahjuks ei jäänud pildile, selline shokolaadine tõmmu pruun, värviliste "puuvilja" tükikestega.

Käsitööga kohvikusse läheme teinegi kord :)


Ja siinkohal üleskutse kõigile teile, kes te oma kätega midagi mõnusat teete, seda tegemist ka teistega jagada tahaksite ning oma kätetööd müüagi soovite. Kohvik Kompott on lahkesti ootamas. Saab tulla üksi, kaksi ja kasvõi mitmekesi.
Mina aga jään nüüd ootama teie toredaid soove ja pakkumisi, kas meilitsi: julika@jaanitalu.eu või helistage mulle telefonile 5218299.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

.