kolmapäev, 2. jaanuar 2013

Lihtsalt head!

Nii palju tervitusi ja häid soove pühadeks ning uueks aastaks teevad meele alati rõõmsaks. Eriti soojendavad südant muidugi need, mis jõuavad kohale "vanamoeliselt" koos postkaardiga. Või soovid, mille puhul tunned, et need tulevad justkui su enese seest ja neid tahaks kohe omakorda edasi soovida!
Siin nad on, Facebook`i kaudu ja kirjapilti muutmata. 

Mart Juur, ikka tõsihumoorikal moel:

kallis sõber, siit tuleb mõnusa elu retsept. küsi endalt mõnikord - miks mitte täna, vana aasta õhtal? - 3 küsimust: kas ma olen seal, kus ma tõesti tahan olla? kas ma teen seda, mida ma tõesti tahan teha? kas ma olen nendega, kellega tõesti tahan olla? minu soov sulle uueks aastaks on, et vastuseks oleks sul ikka kolm korda "jah".

Ja Ute Wohlrab, temale omases armsas eesti keeles:

Köikidele söbradele head uut aastat. Soovin Teile köigepealt ühte asja: rahulolek - sellega, mida Teil on, sellega mida Te saavutate, sellega mida saate.


Head uut aastat, head inimesed!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

.